Eközben Afrikában…

(Kátya most épp Afrikába megy)

Csináld magad! rovatunk következik

5 Comments


Azt hiszem, nyugodt szívvel kijelenthetem magamról, hogy sosem voltam az a Kreatív Hobbi Lány. Minden tiszteletem a kézügyességet igénylő hobbikat űzőknek, de engem ezek a dolgok sosem kötöttek le. Kölyökkoromban is inkább a Barbie-imat öltöztettem, mint gyurmáztam, és ez így is maradt. (Bár már nem barbiezom, pedig milyen jó lenne!!!!) Van viszont egy kivétel. Imádok festeni!! Nagyon, szenvedélyesen!! Neeeeem, nem képeket, sajna az ez irányú tehetség egy generációval előttem fogyott el pont a családunkban. Viszont falakat, meg kerítést, meg ablak keretet, meg akármit, ami ilyen színű volt, és a kezem nyomán átalakul olyanra. És akkor most elárulok egy nagy titkot: Az álommunkám, amire évtizedek óta vágyom, hogy csónakokat festhessek egy trópusi, vagy minimum mediterrán tengerparton. Ha bárki tud ilyen munkáról, azonnal szóljon, pakolok és megyek! Most komolyan, lehet bármilyen élet szebb annál, mint hogy süt rám a nap, mellettem hullámzik a tenger, én meg a homokban gázolok mezítláb, és gyönyörű színű csónakokat teremtek?

Na, csónak egyelőre nincs, de tegnap sikeresen ráharaptam egy hasonló projektre, ami nemcsak remek időtöltés, de meglehetősen szükséges is volt. Ehhez tudni kell, hogy Dél-Afrikában nincs IKEA. Sőt, nemcsak hogy IKEA nincs, de más olcsó bútorüzlet se, mindennek olyan ára van, mintha aranyból lenne, mi meg az átmeneti itt-tartózkodásunkra nyilván nem fogunk ilyenekre beruházni. Ezért van pl. raklapból a terasz bútor, meg itt az új lakásban is ez-az, ezt még a franciáktól örököltük. Az új kecó szerencsére nagy, de bútor nincs benne sok, én meg mér egy hónapja könyörgök a lakhatásért felelős csajszinak, hogy kerítsen még valami asztalt nekünk a dolgozó szobába. Tegnap reggel aztán megjelent a föld két legrusnyább asztalkájával: valószínűleg iskolapadok voltak, még valamikor az apartheid idejében. Komolyan, még valami patkánynál nagyobb állat ürülékét is megtaláltam rajtuk, szóval szerintem egy évek óta elzárt raktárból húzták elő őket. De nem panaszkodunk, örülünk, hogy ez van. Pláne, hogy vérszemet kaptam, az egyik már át is alakult, hamarosan jön a másik is.

P1720544 P1720545P1720548

5 thoughts on “Csináld magad! rovatunk következik

  1. Méghogy nincs festő vénád? Ez a madaras csendélet egyenesen szuper!

  2. Utána az egy n, de az asztal nagyon klafányos lett 🙂 Ügyes vagy Kreatív Hobbi-Lány! 🙂

    • 😀 Ebből kéne megélnem, ha már az arabok (és mások se) tolonganak az ajánlataikkal a küszöbömön!
      az utána javítva, thx!

      • Egy nőnek úgyis a mosolyából és a teafőzési tudományából kéne megélnie 🙂
        Ne aggódj, majd tolonganak. Biztos csak van még valami megnéznivalód ott, mielőtt elkezdhetnél sóhajtozni távol Afrikától 🙂

Leave a comment